Odkryte aj tie najtajnejšie zákutia Vašej značky. Spoznajte svoju cieľovku a odhaľte nedostatky, ktoré bránia konverziám.
Cieľom analytiky je zistiť, čo bráni Vašim návštevníkom v konverziám. Vďaka zisteným chýbam a ich následnej náprave dokážeme potenciálnych zákazníkov priviesť ku konverzii. Tou môže byť nákup, e-mail, kontakt, prečítanie článku. V rámci služby riešime správnu implementáciu meriacich kódov a vyhodnocovanie nameraných dát, marketingovú stratégiu, výkon jednotlivých marketingových nástrojov (PPC, SEO, Sociálne siete) či užívateľskú prívetivosť webu.
Zaujíma Vás, či Vaša webová stránka neodrádza zákazníkov? Radi sa s Vami stretneme a pozrieme sa na to.
CHCEM SA STRETNÚŤDrvivá väčšina marketingových kanálov vedie ľudí na Váš web, kde je od nich vyžadovaná určitá udalosť - konverzia. Ak je web v zlom stave, zákazníka ku konverzii neprivedie ani ten najlepší produkt.
Prostredníctvom skúseností, znalostí UX dizajnéra a vhodného nástroja odstránime z webu chyby a privedieme zákazníka ku konverzii omnoho rýchlejšie a jednoduchšie.
Analytika Vám povie, kto je zákazníkom. Na základe presnej definície cieľovej skupiny určí vhodný webový dizajn, komunikačný tón a informácie, ktoré na webovej stránke nesmú chýbať.
Analytika rieši tiež konkrétne marketingové nástroje, ktoré privádzajú na web potenciálneho zákazníka. Vypracovaním dôslednej analýzy zistíme chyby, ktorých sa dopúšťate na jednotlivých marketingových kanáloch.
Jeden špecialista nestačí. Preto je spolupráca medzi jednotlivými oddeleniami u nás samozrejmosťou. Kto bude pracovať na Vašom projekte?
Prostredníctvom nástroja, monitorovania ľudí na webe a skúseností odporučí ten najvhodnejší vzhľad a funkcie webu.
Špecialista danej služby pomocou nástrojov analyzuje konkrétny marketingový kanál.
Chcete aj Vy zistiť, ako Vám môžeme pomôcť, prípadne či nájdeme originálne riešenie, ktoré Vás posunie ďalej? Venujte nám pol hodinky na stretnutie, kde zistíte, ako by to celé mohlo vyzerať.
Chcem sa stretnúť